Esküvő költséghatékonyan

Fapados Esküvő

Fapados Esküvő

Esküvőszervezés

2017. május 23. - Fapados Esküvő

A rendezvényszervezés mindig is közel állt hozzám, a HR-es szakmámból adódóan évente többször segítettem csapatépítők, prokolláris és nagyobb céges rendezvények megszervezésében. 2012-ben szereztem rendezvényszervezői végzettséget, aminek talán a saját esküvőmkor vettem a legnagyobb hasznát. Az első pillanattól az utolsóig mindenhol ott voltam, minden egyes pillanatában azt éreztem, ezzel kell foglalkozzak.

Ha szeretnéd, hogy valaki az első helyszínbejárástól a dekoráció leszedéséig melletted legyen, akkor bennem megtalálod azt a személyt, akire szükséged lesz. 

Miért érdemes engem választanod?

  • mert nem fogok erőltetni semmit, 
  • mert annyi pénzből hozom ki az esküvődet, amennyit rá tudsz szánni, nem fogjuk túllépni, 
  • mert az alternatívák keresése a legnagyobb erősségem, így mindenre lesz B tervem, 
  • mert nem vállalom túl magam, mindenkire maximálisan figyelek, 
  • mert a te véleményed lesz az első.

 

Elérhetőségem: fapadoseskuvok@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadoseskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr8112533987
süti beállítások módosítása